Jak publikować w serwisie

Dwie procedury publikacji

Aby opublikować treść serwisie możesz wybrać jeden z dwóch sposobów.

Pierwszy to po prostu wysłanie maila do mnie (krzysztof.glaz (małpka) judoinfo.pl)* z propozycją artykułu.  Jeżeli podasz dodatkowo numer telefonu to w przypadku wątpliwości oddzwonię.

Drugi sposób to założenie konta i o otrzymanie uprawnień pozwalających publikować treści.

* małpka powinna być zastąpiona znakiem @ (ale to chyba oczywiste)

Założenie konta – użytkownik autoryzowany

Aby publikować w serwisie musisz mieć założone konto, należy się zarejestrować i zalogować w serwisie. Proces logowania (jak również dostęp do okna rejestracji) jest dwustopniowy. Oznacza to, że zanim będziesz poproszony o podanie parametrów rejestracyjnych lub zanim pojawi się formularz logowania do Twojego konta należy podać w pierwszym okienku weryfikacyjny nazwę użytkownika i hasło o takiej samej nazwie: wpadmin.

Rejestracja

Proces rejestracji polega na podaniu nazwy użytkownika oraz swojego adresu e-mail. Na podany adres zostanie dostarczony mail weryfikacyjny z instrukcjami i linkiem, który przekieruje do formularza umożliwiającego ustawienie hasła. Zostanie zaproponowane skomplikowane hasło, możesz je zmienić na swoje. Pamiętaj o jego skomplikowaniu – to gwarantuje bezpieczeństwo Twojego konta.

Po ustawieniu hasła zostaniesz przekierowany do okna logowania.

Logowanie

Zalogować się do serwisu można podając swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji.

Jeżeli nie potrafisz się zalogować możesz skorzystać z opcji odzyskiwania hasła (w oknie dialogowym logowania link: Nie pamiętasz hasła?). Jeżeli dalej występują problemy skontaktuj się ze mną a pomogę przy procesie logowania.

Dodanie artykułu

Po zalogowaniu się (w zależności od posiadanych uprawnień) możesz mieć możliwość publikowania artykułów. Muszą one przed upublicznieniem być zatwierdzone przez moderatora.

Poniższy rzut ekranu pokazuje w jaki sposób można dodać nową treść do strony.